Oklejenie samochodu folią jest całkowicie odwracalne. Producenci podają okres trwałości dochodzący nawet do 8 lat, w którym folia po usunięciu nie zostawia kleju na lakierze.
Aktualnie, adnotacji o kolorze pojazdu nie ma w żadnych dokumentach. Jako że jest to proces odwracalny, nie ma konieczności zgłaszania do wydziału komunikacji.
Dbanie o auto z zaaplikowaną folią nie różni się niczym od samochodu z fabrycznym lakierem. Zalecane jest mycie na myjniach ręcznych, co pozwala dłużej cieszyć się nieskazitelnym wyglądem. Należy tylko pamiętać o natychmiastowym usuwaniu ptasich odchodów i plam paliwa i rozpuszczalników.
Wszelkie niedoskonałości lakieru są uwydatniane po aplikacji folii. Głębokie rysy nie znikają, a łuszczący się lakier nie będzie niewidoczny. Oklejanie samochodu folią nie jest zamienne z lakierowaniem. Wszelkie ubytki, miejsca korozji i uszkodzenia lakieru muszą zostać wcześniej naprawione.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych prowadzenia pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (§ 8, ust. 5) szyba przednia i szyby przednie boczne muszą przepuszczać co najmniej 70% światła. W praktyce oznacza to, że zgodnie z prawem szyby te nie mogą być przyciemniane folią. O ile nasze auto jest wyposażone w dwa lusterka boczne, to stopień przyciemnienia tylnych szyb jest dowolny.
W 99% przypadków nie demontujemy tapicerki drzwi podczas przyciemniania szyb. Głownie w samochodach marki BMW i Audi niezbędny jest demontaż trzeciego światła stopu.
Wszelkie pomiary, spotkania omawiające zakres usług i wizualizacje przy projektach graficznych są darmowe na terenie Białegostoku.
Niebanalne stylizacje, profesjonalne doradztwo i wysoka jakość wykonania.